ZLOTE MYSLI MOJE

KONTAKT ZE MNA : +90 541 591 51 35

VIBRA : +48 532 355 964 SKYPE : bubba1512

MAIL: turktroter@gmail.com


piątek, 21 marca 2014

HERITO...TURCJA....600 LAT MINĘŁO I NIE JEDEN DZIEŃ ...

Minęło niecałe 2 tyg, gdy w swej skrzynce mailowej zobaczyłam zapytanie z HERITO POLSKA przy Międzynarodowym Centrum Kultury w Krakowie. Była to propozycja współpracy związana konkretnie z tym szczególnym numerem kwartalnika poświęconego kulturze tureckiej i historii stosunków polsko-tureckich,  prośba o wystawienie recenzji.

Z okazji obchodzonego w tym roku 600 lecia stosunków dyplomatycznych obu krajów  Herito przygotowało bardzo szczególne wydanie. Oczywiście z radością podjęłam się tej współpracy, jest to dla mnie  jakże miłe wyróżnienie a przede wszystkim  temat w kwartalniku jest ściśle związany z profilem moich blogów oraz zawodem przewodnika.

Cieszę się, że w końcu znalazł się ktoś kto zechciał zwrócic uwagę na fakt, iż relacje polsko - tureckie nie ograniczają się do zawieranych związków małżeńskich przez obywateli obu tych krajów czy sprzedawanych w budkach kebabów.



Już się nie mogę doczekac co znajdę w tym wypasionym kwartalniku. Herito zaprosił do współpracy wielu specjalistów w tematach polsko-tureckich układów. Gratuluję pomysłu!





Wczoraj dotarł do mnie pocztą egzemplarz recenzencki.
Państwo będą mieli okazję go zakupic od dnia jego oficjalnej emisji...czyli od 7 ego Kwietnia 2014.

Zabrałam się za czytanie...jest to solidnych rozmiarów książka,  posiada ponad 230 stron.


Już wkrótce do nabycia w sklepie internetowym w j. poskim i angielskim oraz w wersji elektronicznej.

Pozdrawiam serdecznie ...Monika K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz