ZLOTE MYSLI MOJE

KONTAKT ZE MNA : +90 541 591 51 35

VIBRA : +48 532 355 964 SKYPE : bubba1512

MAIL: turktroter@gmail.com


wtorek, 23 kwietnia 2013

GOTUJ Z NIKĄ..."MAGICZNE SMAKI ORIENTU"...

Od zeszłego roku nosiłam się z projektem i nareszcie udało mi się rozpocząc go z wielkim sukcesem!


                                   GOTUJ Z NAMI BANKIERAMI...:)

SZKOŁA GOTOWANIA ...CYKL PROGRAMOWY mający na celu zapoznanie Was ze smakami kuchni tureckiej. Z wymyślnymi potrawami większości regionów Turcji. Zderzenie smaków. Niespodziewane mezalianse...słynne w kuchni tureckiej łączenia dla nas europejczyków nie do pomyślenia.
Oczywiście nie ja będę gotowac :) Będę tylko asystowac tym, którzy mają ochotę wziąśc udział w takim cyklu programowym. Ja jednak jestem odpowiedzialna za dobranie menu dla ochotników kucharskiej sztuki walki smakowej.

Szczegóły w kontakcie mailowym.

W zaszłym tygodniu fantastycznie bawiliśmy się w Istambule z grupą bankowców z Polski. Poznawali smaki kuchni tureckiej prze wzmożoną konsumpcję jak i kilku godzinną naukę gotowania. Podczas której poznawali tajniki gotowania Szefa Kuchni Pana Fatiha.

Na koniec skonsumowaliśmy to co przygotowali...super pysznie było.




Pozdrawiam wszystkich kucharzy bankierów i ich opiekuna Łukasza Kalisza fantastycznego pilota, z którym miło mi było przez te dni współpracowac.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz