ZLOTE MYSLI MOJE

KONTAKT ZE MNA : +90 541 591 51 35

VIBRA : +48 532 355 964 SKYPE : bubba1512

MAIL: turktroter@gmail.com


sobota, 25 lutego 2012

WYCIECZKI ...TRANSATLANTYK...DZIENNE WYCIECZKI DO EFEZU..PAMUKKALE ...DIDIM* MILET *PRIENE




Wiem jak bardzo jest trudno Państwu znaleśc przewodnika w jezyku polskim tu w Turcji. Dlatego zdecydowałam się założyc dodatkowo ten blog,Po to by łatwiej było mnie znaleśc. Nie tylko mnie ale rownież przeze mnie nawiązac kontakt z innymi przewodnikami w jezyku polskim.
Jako przewodnik i organizator wycieczek dla grup z transatlantyków zapraszam wszystkich zainteresowanych do nawiązywania kontaktu ze mną. Aktualnie współpracuję z operatorami transatlantyków do Istambułu oraz Izmiru. Zapraszam operatorów z Kusadasi. Przez cały rok obsługuję kierunki wycieczek; Istambuł, Efez, Izmir, Pamukkale czyli Bawełniane zamki. Wycieczki objazdowe również, aż po same wschodnie granice. Współpracuję w ramach wycieczek incentive i zorganizowanych. Moje ceny na hotele, transport i calośc usług są znacznie atrakcyjniejsze niż te na które czasem natrafiacie.

Pomagam urządząc i obsługiwac wycieczki dla zainteresowanych zakladów pracy. Omijacie w ten sposób wiele dodatkowych i zupełnie niekoniecznych opłat.

W razie chęci proszę kontaktowac się ze mna na maila w moim profilu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz