ZLOTE MYSLI MOJE

KONTAKT ZE MNA : +90 541 591 51 35

VIBRA : +48 532 355 964 SKYPE : bubba1512

MAIL: turktroter@gmail.com


piątek, 28 lutego 2014

NAPOJE TURECKIE...CO KTO LUBI .

Witam wszystkich. Polecam każdemu, kto tu zajrzy by dowiedział się troszkę o napojach dostępnych w Turcji . Myślę, że da to wgląd w typ napojów, które  przyjeżdżając na wakacje będziecie mogli wybierac względem własnego gustu.

Jest to projekt Gosi autorki Bloga Rodzynki Sultańskie. Ja rónież zapytana o chęc współpracy zgodziłam się. Mój wpis znajdziecie w dole postu pt. SODA. Oczywiście soda i ayran to nie jedyne moje ulubione napoje.

Latem i zimą ( Zima w Izmirze to plu 18C -23C ) staram się codziennie pic albo ATOMA albo sok z Marchwi.
Konieczna jest też od czasu do czasu kawa po turecku. Robiona tradycyjnie w tygielku średnio słodka( orta). Jest też inna metoda gotowania kawy w filizance na ogniu. Nie lubię tego sposobu parzenia, gdyż tworzy się na filiżanę skorupa z fusów a do tego  jest ona potwornie gorąca.

Gosi gratuluję wspaniałego pomysłu. Ile ludzi tyle preferencji.

RODZYNKI SUŁTAŃSKIE ...TURECKIE NAPOJE 

http://rodzynkisultanskie.blogspot.com.tr/2014/02/tureckie-napoje.html



Pozdrawiam serdecznie MoNika Szklanny Kaçar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz