ZLOTE MYSLI MOJE

KONTAKT ZE MNA : +90 541 591 51 35

VIBRA : +48 532 355 964 SKYPE : bubba1512

MAIL: turktroter@gmail.com


poniedziałek, 10 czerwca 2013

ZAPROSZONO MNIE DO ADAMPOLA * tr POLONEZKÖY NA COROCZNY FESTIVAL CZEREŚNI



Jak co roku w czerwcu odbywa się Festiwal Czereśni w rożnych stronach Turcji. Jest też taki Festiwal w Adampolu. To spotkanie zespołów folklorystycznych z Turcji i Polski. Polityków i innych gości.

Ja również dostałam zaproszenie. Czym mnie wyróżniono ( podejrzewam ).

Myślałam, że się wybiorę ale jednak nie mogę. Zaistniały pewne okoliczności , które mnie zniechęciły.

No nic o nich innym razem.


WSTYD ALE NAWET TEGO ZAPROSZENIA PO POLSKU NIE POTRAFILI NAPISAC...I JAK TU POJECHAC, JAK W J.POLSKIM MÓWI MOŻE 5 cioro ADAMPOLCZYKÓW.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz